نفروپاتی IgA با ادرار خون: آیا سلول های مفید برای این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادرار خون یکی از شایعترین علائم نفروپاتی IgA است، بنابراین اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از آن، شما نیاز به درمان این بیماری برای اولین بار. چگونه به درمان این بیماری؟ آیا داغ فشرده درمان نفروپاتی IgA مفید با ادرار خون؟ اگر شما می خواهید به دانستن پاسخ این سوال، ابتدا شما باید بدانید که این بیماری و این درمان روشن است.

نفروپاتی IgA چیست؟

نفروپاتی IgA (IgAN)، بیماری برگر نیز نامیده می شود، یک اختلال کلیوی است که حملات هنگامی که غلظت IgA-پروتئین قرار است برای کمک به مبارزه بدن در برابر عفونت، شامل غرفه در کلیه ها به جای.رسوب IgA در کلیه ها مانع توانایی کلیه برای فیلتر کردن مواد زائد و آب اضافی و الکترولیت ها از خون. با گذشت زمان، خون و پروتئین در ادرار به عنوان یک نتیجه از این بیماری ایجاد می شود.

سلول های بنیادی چیست؟

ایمونوتراپی ترکیبی از داروهای چینی و داروهای غربی در درمان هر دو بیماری کلیه و system.It ایمنی ناکارآمد چنین درمانی است که با هدف تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان است. شش مرحله از آن وجود دارد، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات، اینجا را کلیک کنید http://sjzkidneyhospital.com/immunotherapy/

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که سلول های بنیادی برای درمان نفروپاتی IgA با ادرار خون مفید است. این نه تنها می تواند علائم این بیماری را کاهش دهد اما همچنین می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند.

بنابراین اگر شما یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA با ادرار خون هستند، آیا ترس نیست. نگرش مثبت نگه دارید و مبارزه با آن، شما باید بدانید که شما تنها نیستید، بسیاری از مردم با شما باقی بماند وجود دارد. به اعتقاد من، با کمک آنها، شما می توانید زندگی بهتر لذت ببرید. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نفروپاتی IgA با ادرار خون: آیا سلول های مفید برای این





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA با ادرار خون، سلول های بنیادی، نفروپاتی IgA با ادرار خون: آیا سلول های مفید برای این ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: